Hulp nodig? Wij helpen graag

Hoe kan ik Two Factor Authentication instellen op mijn klantaccount?

Inloggen op je klant account kan via een regulier wachtwoord. Wil je echter extra beveiliging op je klantaccount plaatsen dan raden we je aan om 2FA (Two factor Authentication) in te stellen voor je klant account.

In dit artikel leggen we uit hoe je Two factor Authentication aanzet bij je klant account, hoe je deze deactiveert en wat je moet doen als je de code van 2FA kwijt bent

Activeer Two Factor Authentication

- Log in op het klantenpanel.

- Klik op Mijn gegevens.

- Klik op Two-factor-authentication.

- Scan de code met de Google Authenticator of Microsoft Authenticator app.

- Vul de code die je krijgt in onder validatie code.

- Klik op Activeren.

Deactiveer Two factor Authentication

- Log in op het klantenpanel.

- Klik op Mijn gegevens.

- Klik op Two-factor-authentication.

- Klik op Deactiveren.

- Two Factor Authentication is nu uitgezet voor jouw klantaccount.

Help, ik ben mijn code kwijt en kan nu niet meer inloggen?

Dat is natuurlijk super vervelend! We kunnen dan voor jou de Two Factor Authentication deactiveren. Hiervoor hebben we de volgende gegevens van jou nodig:

  • Klantnummer. (Deze kan je vinden onder Mijn Gegevens).

  • Kopie rijbewijs of kopie ID van de houder van het account (hierbij mag je foto en BSN niet zichtbaar zijn, tevens dient er met tekst op de kopie te staan aangegeven waar deze voor is en op welke datum die verstrekt is).


Stuur deze gegevens op naar support@neostrada.nl en we zullen de Two Factor Authentication voor je deactiveren.

 

Dit kennisbank artikel is voor het laatst bijgewerkt op: 29 januari 2020

Heeft dit artikel je geholpen?

Status

Ga naar onze statuspagina voor een overzicht van recente storingen en onderhoud.

Openingstijden

Maandag — vrijdag 9:00 — 17:00