Hulp nodig? Wij helpen graag

Hoe kan ik mijn klantgegevens beheren/aanpassen?

Mocht je verhuisd zijn, het e-mailadres willen aanpassen of iets anders willen instellen bij je klantgegevens, dan kun je dit doen via het Neostrada klantenpanel.

In dit artikel leggen we uit hoe je dit kunt aanpassen bij ons.

Klantgegevens aanpassen

Hoe je precies je klantgegevens kunt aanpassen, staat hieronder beschreven:

- Log in op het klantenpanel

- Klik op Mijn gegevens

- Hier kun je dan je gegevens van je klantaccount aanpassen

- Klik op Opslaan en je aanpassing(en) word(en) opgeslagen

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn debiteurennummer vinden?

Je debiteurennummer kun je vinden onder de optie Mijn gegevens. De debiteurennummer staat ook vermeld in reeds eerder gekregen facturen van ons.

 

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?

Kijk hiervoor in artikel Hoe kan ik het wachtwoord van mijn klant account wijzigen?


Hoe kan ik alternatief e-mailadres instellen voor mijn facturen?

Je kunt bij Mijn gegevens een apart e-mailadres instellen onder Facturatie e-mailadres. Hierna zullen e-mails over facturen naar het ingestelde e-mailadres gestuurd worden.


Waarom krijg ik geen melding wanneer mijn domeinen/pakketten bijna verlengd worden?

Wanneer je deze niet ontvangt, dan staat er een optie onder Mijn gegevens die je nog moet aanzetten: Ik ontvang graag een email wanneer mijn verlengdatum nadert . Zet deze aan en je ontvangt 60 dagen van tevoren een e-mail dat je verlengdatum nadert.


Hoe kan ik two factor authentication aanzetten voor mijn klantenaccount?

Kijk hiervoor in artikel Hoe kan ik Two Factor Authentication instellen op mijn klantaccount?

 

Dit kennisbank artikel is voor het laatst bijgewerkt op: 16 april 2018

Heeft dit artikel je geholpen?

Status

Ga naar onze statuspagina voor een overzicht van recente storingen en onderhoud.

Openingstijden

Maandag — vrijdag 9:00 — 17:00