Hulp nodig? Wij helpen graag

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn klant account wijzigen?

Mocht je het wachtwoord willen wijzigen van je klant account dan kan dat op twee manieren:

  • Wachtwoord reset op basis van je gekoppelde e-mailadres, je ontvangt hiervoor dan een e-mail van ons.

  • Aanpassen via Mijn gegevens nadat je bent ingelogt op je klant account.


Beide methodes worden in dit artikel behandeld, mocht je niet meer weten op welk e-mailadres je account momenteel geregistreerd staat scroll dan helemaal naar onder voor welke stappen je dan dient te doen.

Wachtwoord wijzigen via een reset per e-mailadres

Om je wachtwoord te resetten volg je onderstaande stappen:

  • Ga naar de Neostrada website.

  • Klik op het menu-item Inloggen

  • Klik op Wachtwoord vergeten?

  • Vul je e-mailadres in

  • Klik op Reset wachtwoord

  • Er wordt een e-mail naar je e-mailadres gestuurd.

  • Klik op het linkje in de e-mail die je hebt ontvangen

  • Vul een nieuw wachtwoord in bij Nieuw wachtwoord en Herhaal wachtwoord

  • Klik op Reset wachtwoord

Vul een nieuw wachtwoord in

  • Hoera! Je wachtwoord is aangepast

Wachtwoord wijzigen via Neostrada dashboard

- Log in op het klantenpanel

- Klik op Mijn gegevens.

- Ga naar het gedeelte Wachtwoord wijzigen.

Pas je wachtwoord aan
- Vul je huidige wachtwoord in bij Huidig wachtwoord.

- Vul een nieuw wachtwoord in Bij Nieuw wachtwoord en Bevestig nieuw wachtwoord.

- Klik op Wijzigen.

- Hoera! Je wachtwoord is aangepast!

 

Dit kennisbank artikel is voor het laatst bijgewerkt op: 16 april 2018

Heeft dit artikel je geholpen?

Status

Ga naar onze statuspagina voor een overzicht van recente storingen en onderhoud.

Openingstijden

Maandag — vrijdag 9:00 — 17:00