Hoe kan ik het wachtwoord van mijn klant account wijzigen?
Mocht je het wachtwoord willen wijzigen van je klant account dan kan dat op twee manieren:
-
Wachtwoord reset op basis van je gekoppelde e-mailadres, je ontvangt hiervoor dan een e-mail van ons.
-
Aanpassen via Mijn gegevens nadat je bent ingelogt op je klant account.
Beide methodes worden in dit artikel behandeld, mocht je niet meer weten op welk e-mailadres je account momenteel geregistreerd staat scroll dan helemaal naar onder voor welke stappen je dan dient te doen.
Wachtwoord wijzigen via een reset per e-mailadres
Om je wachtwoord te resetten volg je onderstaande stappen:
-
Ga naar de Neostrada website.
-
Klik op het menu-item Inloggen
-
Klik op Wachtwoord vergeten?
-
Vul je e-mailadres in
-
Klik op Reset wachtwoord
-
Er wordt een e-mail naar je e-mailadres gestuurd.
-
Klik op het linkje in de e-mail die je hebt ontvangen
-
Vul een nieuw wachtwoord in bij Nieuw wachtwoord en Herhaal wachtwoord
-
Klik op Reset wachtwoord
-
Hoera! Je wachtwoord is aangepast
Wachtwoord wijzigen via Neostrada dashboard
- Log in op het klantenpanel
- Klik op Mijn gegevens.
- Ga naar het gedeelte Wachtwoord wijzigen.
- Vul je huidige wachtwoord in bij Huidig wachtwoord.
- Vul een nieuw wachtwoord in Bij Nieuw wachtwoord en Bevestig nieuw wachtwoord.
- Klik op Wijzigen.
- Hoera! Je wachtwoord is aangepast!